fredag 7 juni 2013

Östergötland & Limmerhult, hundar och Islandshästar

Jag och hundarna packade in oss i gröna bilen och for till Östergötland! På fredagen gick turen till Limmerhult som ligger utanför Linköping. Där bor Cinna, Hedvig och en massa hundar. Ja, och islandshästen Bubben oxå!
Vi tränade apportering på vatten och land, det gick riktigt bra för alla hundar! Jag är nöjd med Beck som var ovanligt fokuserad vid varje pass, Snus som blir säkrare och tuffare för varje dag som går och lilla Gissa som glädjer så mycket bara genom att vara sej själv...


Becks son med Red Garlics Dippa, han heter Iagos Toblerone.
Han kallas Folke men har så många smeknamn så jag orkar inte skriva ner alla...
 
 

Folke och Beck är väldigt lika i sitt sätt att vara på, men ändå väldigt olika ändå...
 
Cinna & Hedvig tog en massa fina bilder på Beck, håll tillgodo
Beck var med som dummy inhämtare på JIS stadge kurs och det var ett jobb som han tyckte var helt perfekt!
 

Snyggaste rumpan i stan!
 

 
Det är viktigt att vara redo att springa fort som fan!


Matte, nu är det väl min tur?
 


Stenbra markering här!

 
Finaste Chokladpralinen är han!
 
Som grädde på moset så fick jag och Malli prova att rida på Hedvigs islandshäst, Bubben, och det var nog det häftigaste jag har gjort på länge! Det kommer jag att leva länge på...
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar