fredag 17 augusti 2012

Blodprov, träning och ändrade planer

Har varit och tagit ett blodprov av Beck, det ska man göra när det gått två veckor efter ett ormbett. Allt var bra och nu är det bara att träna på.
Jag är i Halland den här veckan och hundarna har fått träna i kaninmarken några gånger, Beck går mycket bra tycker jag och Snus är som han är... Ibland ser det bra ut och ibland är det bara trams... Men är man en omogen skit så är man! Har också tränat lite dirigering med Beck, han gör framsteg.
Skye är hemma hos Seppo, gåsjakt stod på programmet och då behövs ju en apportör. Skye ställer upp!
Det blir tyvärr inga valpar från England... Lite miss i kommunikationen och det visar sej att valparna är väldigt små till växten och då vågar vi inte ta chansen. Det är svårt när man inte kan åka och titta!
Jag gör ett nytt försök till våren och då kommer jag nog att åka och titta innan jag bestämmer nåt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar